Blogia
As nosas Receitas

Un novo trimestre, unhas novas receitas.

Antes de nada queremos desexarvos un ano cheo de novos sabores e sensacións. E aquí estamos todos nós para recomendarvos as nosas creacións.
Este trimeste volvemos a facer o Obradoiro de Cociña en Aceesca. En cada sesión prepararemos un primeiro plato, un segundo e un postre convidando tódolos días a algún compañeir@.
Esperamos novamente a vosa participación e agradecemos todo o apoio que recibimos no 2004.
Un saúdo e moita saúde, Marta e Uxía.

5 comentarios

silke -

Que buena pinta tiene! Saludos desde España!

David -

Hola Marcos, Sole, Marcelo, Lucía, Manolo... Pasádelo en grande cociñando, pero... ¿cando pensades invitar a unha boa merendola con todos eses pratos? Non sexades lambóns e repartide algo! Un saúdo para todos.

patricia -

eu tamén quero que empece o obradoiro de cociña, para aprender a facer un postre para logo facelo na miña casa. eu tamén quero aprender a facer unha empanada e unha tortilla.

marcos de salceda -

estou desexando que empece o obradoiro de cociña, este trimestre quero cociñar empanada de carne e facer tamén galletas porque nos fumos disfrazados de galleta.

fomsi -

me gustaria que empezara el odradoiro me gustaria cocinar chapiñones al ajillo con arroz