Blogia
As nosas Receitas

PIRES, PATRI E MARCOS NO TRÓPICO

A nosa receita é case a mesma que fixo o grupo anterior, pero nos tamén lle botamos aceitunas. Co ovo decidimos facer un revolto porque asi nos queda o plato con máis cor. O certo é que o principio iamos facer a receita de montañas de arroz, pero logo decidimos chamarlle montañas tropicales porque tiñamos moitas cores.
Nós tamén invitamos a todo o comedor e lle explicamos como as fixeramos, un aplauso e un sorriso no que podiamos ver que o plato fora todo un éxito.
Moitos saúdos dende a cociña de ACEESCA.

3 comentarios

Esfameado -

Vai a ser a unha do mediodía e vai chegando a hora de comer. xa me está a entrar unha fame...........
Pode que hoxe probe a receita da montaña tropical porque me recorda a un amigo que teño que tamén me ensinou a facer unha receita parecida.
Levava:
arroz
ovo frito
atun
salsa de tomate
aceitunas
e pimento morrón
Todo facendo capas para conseguir facer unha montaña.
Veña, un saúdo que xa me están a renxer as tripas

PEPE de mondariz -

eu probei este prato. Gustoume moito. A receita chamábase montaña tropical e levaba salsa de tomate e aceitunas. Estaba no seu punto de sal.
Un saúdo de mans dende O Porriño.

PEPE de mondariz -