Blogia
As nosas Receitas

ENSALADA O PORRIÑO de MARCOS E PABLO

¿Que vos imaxedes que leva a ensalada de O Porriño?. Polo seu nome ten que estar deliciosa. Pasta cocida, guisantes, millo, pemento, champiñóns, bonito, aceitunas, anchoas, ovos e zanahorias. Picamos tódolos ingredientes e logo os misturamos todos xuntos. Podemos ver moitas cores e lle damos o ultimo "toque artístico". Partimos o pemento en tiriñas largas, reservamos rodaxas de ovo e anchoas enteiras para decorar o plato. Marcos fixo a forma dun polbo e Pablo dunha estrela. Parecían un cadros pintados no prato. Hoxe tamén invitamos os nosos compañeiros. A receita é moi sinxela, moi rica e ós nosos invitados lle vai a encantar como está decorado.
Bo proveito!. Un saúdo dende Aceesca.

7 comentarios

jose de ponteareas de Pontevedra. -

eu non comin. non me apetecia. era bastante bonita.

lucia de mosende no concello de porriño. -

eu non comín porque xa estaba chea ca comida do menú. pero tiña moi boa pinta.
Saudos para a miña amiga Bea de Atios.

angel de mos, da parroquia de loudedo -

a comida estaba riquisima, sobre todo as anchoas que me encantan. hoxe en torroso eu vou a facer un bizcocho da avoa, xa vos contarei como se fai, podo escribir aqui a receita para aprender todos.
Bicos para a miña profesora de cociña Maria José.

alberto de salvaterra -

eu non probei esta comida porque non me apetecia.

raul de ponteareas -

a hora da comida nos invitaron a probar a ensalada O Porriño. nunca comera esta ensalada, as ensaladas que suelo comer eu son con leituga, tomate e cebola. me gustaría facer esta receita na miña casa. creo que alimenta moito porque leva moitas cousas.
Moitos bicos para todos e para os meus compañeiros de Aceesca e tamén para as profesoras.

ruben de torneiros -

eu probei a receita de pablo e marcos. estaba moi boa, me apetece volver a comer esta comida que levaba pasta, champiñóns, guisantes,zanahoria, aceitunas...moitas cousas. Marcos e Pablo o puxeron moi bonito con pemento cortado.
Mando saudos a todo o mundo.

Elena O Carballiño -

Hola amigos de Accesca, atopei este páxina por casualidade xa que estou buscando recursos na rede sobre cociña na rede para os meus alumnos.
Se poñedes a palabra "perejil" no buscador google, podedes atopar un programiña gratuito sobre recetas que se baixa dun xeito moi sinxelo.
O proxecto que estades facendo é moi interesante. Estou desexando ver as fotos dos platos.
Un abrazo moi forte.