Blogia
As nosas Receitas

OVOS DE SAN MARTIÑO feito por RAUL e RUBEN.

Está claro que a mesma receita podémola chamar de moitas maneiras, e hoxe decidimos rendirlle honor o noso ben querido San Martiño dedicándolle unha das nosas creacións. No lugar de cortar o ovo en trociños moi pequenos, tan so o partimos a mitade para darlle maior protagonismo. A nosa fisolofía e que os pratos teñen que mimar todolos sentidos, e por isto, o sabor é moi importante pero tamén a presentación, a mistura de olores, os sons que se escoitan cando ferve a auga...a cociña é un mundo de sensacións.
Os ingredientes de Ovos de San Martiño son os mesmos que utilizamos na ensalada de 0 Porriño.
Cando rematamos un prato, recollemos ben toda a cociña, fregamos, secamos e colocamos a louza no seu sitio. Despois lle ensinamos os nosos compañeiros do centro o que fixemos, contándolle como foi a elaboración, os ingredientes,...deste xeito todos estamos implicados no noso OBRADOIRO DE COCIÑA.

7 comentarios

bibiana de tuy -

hola soy a camarera de aceesca y lo que hago es poner la mesa lavar la loza barrer el suelo y fregar el suelo y limpio las mesas y tambien miro o ribradoiro y me parece muy bien y trabajan mucho.

oscar de ponteareas -

t0ñi es mi novia, y cuando me toque cocinar la voy a invitar porque la quiero mucho. yo quiero aprender a cocinar para poder casarme con ella.voy a tener dos niños y una niña, victor, moncho y belén.

angel de mos, pontevedra -

a min non me tocaron os ovos de san martiño, pero comín os outros ingredientes: anchoas, pasta,guisantes, millo...gustoume moito.estaba presentado moi bonito. se o tivera que presentar eu lle botaria máis anchoas. eu estou desexando ir o obradoiro para aprender a cociñar e invitar os meus compañeiros e as profesoras.
moitos bicos, en especial a maria josé de tui.

carlos de porriño provinçia de pontevedra -

O outro dia eu fun o representante dun dos cociñeiros. Marcos e eu fumos polas clases ensinando os platos que fixeran os nosos compañeiros, contabamos como se chamaban e os ingredientes que levaban.
Moitos saudos e esperamos as vosas receitas.

marta e uxía. -

Realmente para nós é todo un privilexio estar traballando neste proxecto, e observar como día a día vai medrando o entusiasmo dos rapaces. A isto súmase o feito de vernos arroupadas cas mensaxes dos nosos compañeiros. E un motor de motivación para seguir ensinando e aprendendo dos nosos rapaces.
Lores, o da chaquetilla teremos que pensalo,....jejejej.
Un abrazo moi forte para todos.

lores -

Holaaaaa... cociñeiros,cociñeiras,camareiras,camareiros e mestra do obradoiro de cociña de aceesca. Noraboa a todos vós polo ben que cociñades e presentades esos pratos, que supoño que estarán moi ricos porque bonitos si que están.
Teño unha idea. ¿ que vos parece que con todo o que estades aprendendo fixeramos unha festa o final de curso ofrecida polo obradoiro de cociña? aaa... pero ese día os camareiros terían que levar chaquetillas brancas.
Bueno non me enrolo máis un bico moi forte.

Seguide aprendendo moi e asi

Manolo, Maite, María josé -

Lo que más nos gustó fue la presentación y las explicaciones de los cocineros. Está bien lo de la salsa vinagreta.