Blogia
As nosas Receitas

SEBAS, JUAN CARLOS E BEA preparan FORMIJAS DE ALLO.

Hoxe estivemos traballando os tres na cociña. A receita é moi fácil, tómade nota. Collimos tres clases de pasta: ricitos, tubos e cestos. Isto o fixemos para que quedara máis bonito, pero se pode facer so dunha clase. Cocemos a pasta con azafrán para que quede amarilla. Mentras picamos en trociños pequenos: champiñóns e allos. Logo os pasamos pola tixola con guisantes que xa os tiñamos cocidos. Cando estivo preparada a pasta a misturamos cas formigas de allo ( todo moi picadiño, este é o segredo). A cociña cheiraba de maravilla, xa tiñamos ganas de comer, pero preferimos esperar á hora de comer para invitar ós nosos compañeiros. Queremos facer esta receita na casa, para invitar os nosos pais e familiares."

8 comentarios

tino de mondariz -

eu como no comedor cos da nave, e todolos martes e xoves nos ensinan o plato que fan e non invitan a un pouquiño, a min gustanme mais os platos quentes porque no inverno fai frio. nos tamén vamos a facer un postre e logo o vamos a comer.

angel de mos, provincia de pontevedra.aceesca -

este plato antes de comelo tiña moi boa pinta e logo cando o probei ainda sabia moito mellor. eu lle chamaria formigas de dentes. felicito con moitos bicos e abrazos os meus compañeiros. eu fixen filloas con mermelada e crema en torroso, o proximos día imos facer galletas con noces.
quero darlle as gracias a toda a xente que está participando no noso recetario.

Tono -

Asi que o truco está precisamente em picar moi miúdo o allo para poder facer formigas de allo. Tomo nota.
un saúdo

marcos de salceda -

eu probei onte este plato, gustoume moito,me parece unha receita difícil,bea me explicou como se fai, non creo que a faga na casa porque me parece difícil, lle teño que preguntar a Uxía por todos os ingredientes.
Moitos saudos e moitas gracias pola vosa atención.

sara ( boiro for ever) -

juan carlos, me emocionó mucho tu mensaje, te mando muchos ánimos y que sigas aprendiendo muchas cosas.un besote.

Andrés Dobarro -

Eu non sei como facedes, pero sempre me solucionades a papeleta de ter que pensar que facer de comer hoxe. Espero que teñades receitas moitos máis días porque como som receitas ricas e sinxelas, xa nom teño escusa para non comer ben.
Seguide así, que eu volo agradezo moito

marta -

Mis felicitaciones para el equipo de cocineros:Sebas, Juan Carlos Y Bea, chicos/ a no solo olía divinamente la cocina sino también el patio, la nave y creo que hasta la piscina.
Lo realmente importante en lo que vosotros aprendeis no es el qué sino el interés y empeño que poneis en todo lo que haceis. Así no hay cocina que se os resista. Moitos biquiños.

juan carlos -

eu son juan carlos de accesca, eu non podo mirar o ordenador, pero si que sinto o seu sonido, e hoxe empecei a manexar o teclado con uxia, é dificil pero con práctica todo se aprende. me van a comprar un microondas para aprender a cociñar na casa.estou moi contento. un saudo de juan carlos.