Blogia
As nosas Receitas

Montañas de neve escaladas por Lucía, Jose Angel e Luci.

Montañas de neve escaladas por Lucía, Jose Angel e Luci. En pleno mes de Decembro, en Porriño os termómetros cada vez marcan temperaturas máis baixas. A neve tamén chegou a nosa cociña de Aceesca e formou unhas montañas moi particulares. ¿Queres saber como as fixemos?. Picamos moitas froitas igual que os nosos compañeiros que fixeron a ensaladilla. Nós ,en vez de poñer unha capa de arroz con leite, fixemos monticulos....é increíble como cambian os pratos aínda que leven os mesmos ingredientes!!!!Invitámosvos a que experimentedes cas formas...lémbrade que a vista tamén se alimenta.

3 comentarios

lucia de mosende no concello de porriño provincia de pontevedra -

me gustou moito cociñar, eu xa comera arroz con leite pero nunca mezclada con froitas. me gustaria seguir seguir cociñando para aprender a facer máis postres e facelos na casa.

lucia de monsende -

Nardo -

Hola amigos de Galicia, eu estou vivindo en Francia porque os meus pais emigraron aqui cando eu era moi pequeno, pero os meus avós viven en riberia, gústame moito falar en galego e a comida galega, sobre todo a empanada de bacalao...¿ides a facer empanada? Moitos bicos e un abrazo. Nardo Garrido.