Blogia
As nosas Receitas

La oreja de Van Gogh de Sole, Mercedes e Rosa.

Mira por onde, decidimos porlle este nome ó noso postre...¿Será polas cores?; ¿será por que lembramos as formas dos seus cadros?..deixade voar a vosa imaxinación.
Nuestra Oreja de Van Gogh tamén leva moitas froitas picadas en distintos tamaños, para xogar máis cos efectos que se poidan conseguir.
Coma os nosos compañeiros traballamos con arroz con leite, nunca probaramos este postre con froitas e o certo é que ten unhas sustancias moi ricas. ¿a que estades esperando para probalo?.

2 comentarios

mercedes de porriño de torneiros de pontevedra -

me gustou moi facelo, non me deu moito traballo, me gustaría moito facelo na miña casa e invitaría a carlos arguiñano. me gustaría moito seguir cociñando para o ano que ven. moitos saudos e bicos para todo o mundo e vos desexo unhas felices festas.

rosa de tuy provincia de pontevedra -

eu non coñecia esta receita, foi a primeira vez que a fixen, eu estou acostumada a tomar por un lado o arroz con leite e por outro a froita, m e parecía raro mezclar todo, non me entusiamou o final do postre cando o probei, pero tiña un sabor especial. me gustou a experiencia do obradoiro, me gustaría seguir cociñando máis cousas no próximo trimestre.